- 1
V kategorii "OBJEDNÁNÍ OPRAVY" zvolte položku "SERVIS/OPRAVA"
- 2
V košíku vyplňte Vaše kontaktní informace (jméno a příjmení, fakturační adresa, adresa kde máme zásilku zpět zaslat případně pobočka Zásilkovny, telefonní číslo, email atp.)
Do poznámky u dokončování objednávky popište označení zařízení a přibližný popis závady
- 3
Při zvolení přepravy Zásilkovnou, vyčkejte až vám do emailu příjde štítek s čárovým kódem který nalepíte na balíček se zařízením, které je určeno k opravě a zanesete jej na jakoukoliv pobočku Zásilkovny
Při volbě alternativního dopravce stačí zaslat na:
Ing.Pavel Šafl - Nadines.cz
Studentská 598
Bohumín - PSČ 735 81
- 4
Jakmile zařízení doputuje k nám tak vše zapíšeme do evidenčního systému a předáme našemu servisnímu technikovi
- 5
Po provedené opravě Vám vytvoříme servisní list kde se dozvíte vše co se týče opravy,náhradních dílu testování a podobně a také vám vytvoříme fakturu.
- 6
Po potřebné administrativě Vaše opravené zařízení zabalíme a předáme dopravci, který opravené zařízení dopraví k vám domů či na zvolenou pobočku Zásilkovny
Kdyby jste si nevěděli rady, stačí se nám ozvat emailem nebo nám třeba zavolat